sobota, 1 października 2011

Uwaga!!!

Jeszcze dwa komentarze, mnie obrażające, że przeginam i tak dalej, to przestanę pisać, rozdziały mam napisane, ale nie siedzę cały czas na komputerze, a Wasze komentarze mnie tylko zniechęcają do ich przepisania, naprawdę przestanę pisać jeśli pojawią się jeszcze dwa takie komentarze. Ja mam szkołę, mam życie towarzyskie i rodzinne, oraz mam wenę którą WY osłabiacie, nie jestem osobą która cały czas siedzi na komputerze, dla Waszej wiadomości właśnie usiadłam na kompie, żeby te rozdziały przepisać, ale..., nie no brak mi słów Wy mi stawiacie warunki, to ja będę wam stawiała.
Pozdrawiam, a nowy rozdział pojawi się dzisiaj, jutro, pojutrze,....nie wiem kiedy, ale się w najbliższym czasie pojawi, chyba, że pojawią się dwa kąśliwe komentarze to wtedy przestaję pisać.

2 komentarze:

  1. Przykro mi jak to co napisałaś to przez mój poprzedni komentarz. Mam nadzieję, że będziesz pisała dalej tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga, to co napisałaś w tych rozdziałach aż mnie tak wciągnęło, że normalnie kocham, kocham, kocham. Trzymasz w niepewności i za to Cię cenię. Mam nadzieję, że napiszesz rozdziały dalsze, bo... bo sama nie wiem co, ale i tak kocham tego bloga.

    OdpowiedzUsuń