niedziela, 20 lutego 2011

(1) Prolog

Właśnie wyszłam ze szpitala, ale nie byłam tam z powodu żadnej choroby, ale dlatego, że miałam załamanie nerwowe, być może przez Joe, ale chyba na to złożył się też inne czynniki. Naprzykład fałszywa przyjaciółka, delikatnie mówiąc niegrzeczne zdjęcia, ta sama dziewczyna jeszcze niedawno była przyjaciółką Miley, która teraz też ma przez nią kłopoty podobne do moich. A Joe mnie zostawił dla gwiazdki Zmierzchu Ashley Greene, tak naprawdę nia mam do niej nic, ani do niej, ani do Zmierzchu, po prostu to, że Joe mnie zostawił bolało, mocno bolało. A najgorsze to, że niedługo, a konkretniej za miesiąc będę miała trasę koncertową z Jonas Brothers, czyli z Joe.Zjednej strony chce żebyśmy byli przyjaciółmi, a z drugiej strony ciągle mnie oczernia to w wywiadach do gazet to w telewicji. Z Ashley jesteśmy, a przynajmniej byłyśmy przyjaciółkami, przedtym jak Joe mnie zostawił dla niej. Jedno wiem wiele par hollywoodzkim wiąże się zwe sobą poprzez granie zakochanych w sobie w filmie np.: Rob i Kristen, Vanessa i Zac to szcęśliwe związki, a związek Miley z tym chłopakiem z Ostatniej Piosenki też się rozpadł tak samo jak mój z Joe. Z naszej trójki przyjaciółek tylko Selena jest chyba szczęśliwa  z Justinem, on jest w nią zapatrzony jak w obrazek, Właśnie dojechałam do domu.

3 komentarze:

  1. Zarombiste!!! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowyy bloog zaczyna się bardzo ciekawie robić... czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuuu tak sie ciesze ze zalozylas nowego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!on jest po prostu cudowny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;p;p;p pozzdrawiam wikusia;p

    OdpowiedzUsuń